gadis jelita chilake

coretan hangat

Assalam perungkai kata, 
kat sini aku nak coret satu cerita,
kat facebook skang ni pun dah kecoh pasal sorang gadis hina agama,
gadis jelita ni asalnya dari negara jiran kita iaitu Indonesia,
tapi perangai buruk tak terkata, macam chilake..
nak banding dia dengan anjing sama serupa,
gadis sunti ni dah memperolokkan Nabi Muhammad SAW, nabi kita
tak patut dia wat camtu walaupun dia berlainan agama,
ahhh malas r nak banyak cite
nah tengok, ni la org nye
putih gebu cowok ni kan? (cowok ke cewek? aku taktau mana satu -.-") 
laki mana yang tak jatuh ati kalo rupe camni,
aku pun cair kot tengok minah ni..bhahaha
ok tak, gurau je...tak mungkin aku dapat gadis secantik ni..
paling kuat pun dapat dalam mimpi...
wat hal la kau Jasmine Slalu Hepi
harap - harap kau diburu pak polisi dan di hukum mati
aku ingatkan kau ni gadis sunti
rupanya kau ni gadis **bi
nak lanjut, tengok profile dia :D

maaf andai kata-kata aku ni keterlaluan,
aku tak mampu nak bagi ungkapan
dia dah mempermainkan nama Nabi Muhammad dan Al-Quran
kau tungga la nanti akan balasan
balasan Allah amat memeritkan bukan menyakitkan,
tak di dunia mungkin di akhirat,
kau akan hidup serba tak aman..
di bumi Allah yang kau dah cemarkan..


taknak like? takpe :D

2 comments:

Atikah.Z said...

kite serah an je pada yg maha kuasa

shahril said...

urm..betul3..lg dilayan lg menjadi dia ni, dia memang saje je kot nak org Islam marah..entah la ;)