yg dulu takkan kembali

coret hampa


tengah malam semalam yang sunyi,
aku merenung bosan aku nye lappy,
taktala kegatalan jari jemari,
aku try searching...
haha..template for blog la, ape lagi..
aku pun skodeng satu-satu dan mencari
'next' demi 'next' di'clik' oleh jari..
yes! aku jumpa gak yg satu ni...
mang terbaik tuk aku sendiri..
jari pun dah stop click so aku terus rompak template tu
haha..punya la suka aku time tu..
da setel sume, aku kopi yg lama kat dekstop
takut-takut tak jadi hasil de lg yg veteran,
aku pun si newbie tu letak kat ruang yang disediakan,
tapi aku tak terpikir bala mendatang..
lepas je aku 'save' tu..
blog tu sound aku yang 'html' aku tu crash! 
oh! tidak..tak menjadi..rosak abes
sepantas semut aku guna yg lama balik..
tengok-tengok takde perubahan,
yang lama ade missing cordding..
argh! aku failed..
kedua-dua tak dapat diselamatkan..
aku terkesima sejenak mendagu pipi..
puas aku tengok blog berulang kali..
jawapannya tetap sama..
sorry ........


so aku terpaksa bina yang baru,
aku rindu template si veteran, tapi dah takde..
aku cipta seakan-akan dia..
mujur ingatan aku tak ditelan virus..
aku terbayang si veteran lalu hasilkan kembar baru
urmm..not bad laa...
yang ni nampak suram sikit berbanding dulu..
yang dulu ada peminat, tapi sekarang takde lagi
takpe loggin demi loggin akan upgrade..
moga aku terus menjaganya..


ha? aku gila? haha..its ok!  =p

No comments: