Worst Friday 15/4

malang bagiku jumaat lepas,
masuk je kedai mata aku dah low,
bagaikan dumbell 5kg ada kat mata aku,
payah nak buka..mata dah protes sebab tak cukup rehat..
aku try jadi pembangkang..tapi mata ni tetap kuat,
apakan daya dah kerah tenaga dalaman,
tak dapat gak aku lawan, dan aku tertewas lalu TERTIDUR =.="
gara-gara pasal timer-fan(kipas dinding yg de set masa)
sejibik mcm kat lam bilik aku, cmne leh jumpe ntah -.-"
kat kipas ni de timer dan boleh set sama ada 1 jam, 3 jam, or 6 jam,
kebiasaan aku bagi kipas ni syif 6jam, ntah cmne ari jumaat tu aku set 3 jam je..
memang hampeh -.-" dah la senang terjaga..
kalo 6jam tu kire dpt rehat lg laa..ni 3jam kot.. aku nak tido balek?
peh! memang takkan tido r jawabnye..dah terbiasa..
terjaga je dah kul5 pagi cmtu..da takleh tido, game gak aku bantai smpi masuk keje..
smpi keje mcm org hape dah aku, wat keje sket terlelap..peh~!
dah dah..malas nak panjang2... babai~

No comments: