keCONFUSEsan..

arini dah ari selase,
tapi aku tetap mcm bese...
sebab ape??
sebab takde pape... -.-"
ok...aku tak tau ape aku ngarot..
tapi aku nak je mencarut...
huh!...kusut!
aku kusut sebab aku keliru,
aku keliru dgn waktu kerja aku,
first time kena kat aku,
alahai nape mesti aku? -.-"
pukul bpe aku kne masuk sebenarnye??
letih aku duk menghitung mase,
waktu pagi ke... petang ke...??
kata bos keje 5jam je..
betul ke??
tapi aku rasa macam lebih je..
mana pergi nya kau pnye piagam?
huh! siyes aku geram..
staff kedai tmpt aku prktikal agak kejam,
buli aku sampai berjam - jam..
asek2 wat rubber stamp smpi tangan pn penuh dgn gam..
tapi tu aku xkesah..
standard la bdk baru msuk, tak kena mesti tak sah,
so dari nak mengelak mnde tu jd susah,
ikut kehendak jelahh..
oohhh tidak,
dah lari topik lakk,
maklum la ati tgh kemuncak >:(
maaf aku emosi malam ni,
sebab mnde ni tak penah terjadi..
nak tau pe yg jadi??
ok aku sepatutnye syif petang,
ntah cmne t'gerak ati msuk pagi,
sampai la ke petang td..
da dua ari cmni,
haiihh...cmne nak terangkan ni..
korg msti pelik kan skang ni?
ok la aku pendekkan cite ni..
easy... 

aku patutnya masuk petang, sebab kedai tu ade 3org bdk praktikal t'msuk la aku, sorg dah dipindahkan ke tmpt len..dan tggl la 2org, yg pndh tu dia msuk pagi, sorg lg msuk tghari,,dan aku?? da ckp td en? ok xpyh ulang dahh...ok skang ni pagi da xde bdk prktkal yg msuk, aku pn pelik asl t'gerak ati masuk pagi sedangkan aku masuk petang..aku tnye bos nak kepastian, dia ckp selagi dia tak suruh aku keje pagi jgn pndai2 tukar.. tapi?? aku dah start pagi kot...kang ape staf dorg ckp?? aku tersilap langkah skang ni..bukan aku nak mengelat keje ke ape..tp bdk prktkal sume keje 5jam je kot, asal aku lebih? baik ati betul aku nih..haihh -.-"
dah laa . malas pkirkan . salam sume . chalobete! ;)

No comments: