Men In Black


ni la dua orang sahabat aku yang sentiasa bersama bila ade masa, dari kecik sampai ke besar kita org rapat.
mengapa tajuk atas men in black?? sebab kami semua berkulit gelap..xpenah cerah pun . haihh -.-" kat dorg la kalo aku minx tolong, dorongan, tolong payung makan/minum , nasihat, maki hamun, macam2 r tapi tu sume aku tak kesah, dah bese sgt dah ngn perangai masing2 .

1st, sahabat aku ni bernama Sheik Muhammad Faizzudin bin Sheikh Abd Hadi.
aku start kenal dia dari darjah lima time tu dia baru pindah ke tempat aku .
last aku sekelas ngn dia time darjah lima gak, pstu tak dah tapi satu sekolah la.
skang ni dia sambung study kat UiTM Jengka lam kos dip in banking, dulu dia di tempatkan kejap kat kolej Alamanda, 
cakap pasal jengka ni
aku thanks sgt2 kat dia coz mempromote diri aku kat kawan2 dia
sehinggakan kawan2 dia menjadi kawan aku gak . thanks Sheikh!
Sheikh?? harap maklum aku tak selesa pggl cmtu, tp kawan dia kat jengka pggl dia cmtu, xpela bia jela
dia seorang kawan yang mementingkan kawannya . ramai selesa kawan ngn dia, 
dan kawan2 dia lagi ramai berbanding ngn aku, yela shahril kau tu pendiam sape suruh . huu ~ -.-"
haha . takde masalah pun bg aku . dia tetap sahabat aku .

2nd, sahabat aku bernama Nurhamizan bin Hamzah
aku tak igt bila aku kenal dia, tapi kerana Arsenal semuanya berubah . haha
kami bertiga memang sekolah yg sme dari kecik tp tak penah satu kelas pun, maklum la IQ masing2 lain just warna kulit je sama .
skang ni dia study kat Politeknik Sabak Bernam lam kos dip in networking..bengang je aku tak dapat . huh!
sahabat aku ni lebih pakar IT berbanding yang atas, bab2 IT pun aku suka gak so agak seronok bila story.
asal dia balik umah je aku usha laptop dia mesti de application pelik2 tapi cantik.
sgt kreatif lam bidang IT . bagus Mizan . keep going . pape nnt leh aku refer kat kau . haha.

we are friend forever and Gunners fans till death

No comments: