The New Arsenal 2011 : we'll bring together


2010 - tahun yang paling kecewa bagi aku, sebab Gunners tak memuaskan,
ramai 1st team player injured, lagi2 kehilangan hot prospect Gunners iaitu Aaron Ramsey akibat terjahan keras yang mematahkan kakinya dari pemain Stoke City Ryan Shawcross..
1st time lam idup aku, aku nampak live dia kena terjah cmtu, tp live tgk kat tv la bkn depan2,
 bnde ni kes yg sme b'laku kat bekas pemain Arsenal Eduardo Da Silva atau dikenali ngn Dudu,
tapi bukan tu aku nak cite, tahun 2010 tahun kesulitan bagi Arsenal,
mcm2 konflik sampaikan aku naik menyampah,
tapi kerana jiwa Gunners terlalu kuat, aku tak mudah membenci Gunners =)

2011 - Arsenal skang dah makin stabil, seronok aku tgk setiap game wlaupn de gak match yg kalah,
tapi Gunners main ngn baik skali berbanding 2010, dah nampak dorg semakin serasi dan kreativiti 
makin tajam, ni la Arsenal yg aku suka..kesungguhan player ngn corak game menarik, 
Arsenal nampak kental.. hope Arsenal terus kekalkan momentum
 dan rampas segala piala yg ade biar rival club terdiam..
igt Arsenal budak mentah? mmg pn budak2 tp kehebatannya sama taraf ngn pemain hebat..
mencipta the future, bukan sesetengah team, tau beli player star je, didik la der yg muda..
opppsss keterlaluan emosi..
pape pun to fans Arsenal enjoy the video! =)

Arsenal fans till death!

No comments: